Prisijungti
 
    
Forgot Password? Username?
Registruotis

Image Atėjus ekonominiam sunkmečiui, įmonės stengiasi rasti ir įgyvendinti būdus mažinančias verslo išlaidas. Mūsų specialistai paruošė 15 rekomendacijų, kaip papildomai sumažinti su IT susijusius kaštus.
Parsisiųskite jas atlikę registraciją čia.

Pradžia IT priežiūra IT valdymas Įrangos garantiniai terminai






Techninės įrangos garantiniai terminai

Kiekviena įsigyta įranga turi gamintojo nustatytą garantinio aptarnavimo terminą, per kurį prekės defektai pašalinami gamintojo sąnaudomis. Realybėje, šie įsipareigojimai retai yra vykdomi, nes nevykdomas garantinių terminų sekimas, neišsaugoma pirkimų informacija ir garantiniai aptarnavimo talonai. Pasitaiko atvejų, kai pirkėjai susitaiko su įsigytos įrangos defektais, norėdami išvengti sunkumų iškylančių įrangos grąžinimo pardavėjui atvejais ar taupydami savo laiką. Nepateikus garantinės informacijos, įranga remontuojama pirkėjo lėšomis, arba paprasčiausiai yra parduodamas naujas įrengimas į sugedusiojo vietą. Tai yra neefektyviai vykdomos įrangos priežiūros pavyzdys, o tokiu būdu įmonė patiria ženklias papildomas išlaidas.

 
info@itpajegos.lt © 2024 UAB "Informacinių technologijų pajėgos" [it pajegos]