Techninės įrangos garantiniai terminai |
Kiekviena įsigyta įranga turi gamintojo nustatytą garantinio aptarnavimo terminą, per kurį prekės defektai pašalinami gamintojo sąnaudomis. Realybėje, šie įsipareigojimai retai yra vykdomi, nes nevykdomas garantinių terminų sekimas, neišsaugoma pirkimų informacija ir garantiniai aptarnavimo talonai. Pasitaiko atvejų, kai pirkėjai susitaiko su įsigytos įrangos defektais, norėdami išvengti sunkumų iškylančių įrangos grąžinimo pardavėjui atvejais ar taupydami savo laiką. Nepateikus garantinės informacijos, įranga remontuojama pirkėjo lėšomis, arba paprasčiausiai yra parduodamas naujas įrengimas į sugedusiojo vietą. Tai yra neefektyviai vykdomos įrangos priežiūros pavyzdys, o tokiu būdu įmonė patiria ženklias papildomas išlaidas.
|